Změna platebního účtu ONLINE
O mobilitu si můžete požádat přímo
ve svém internetovém bankovnictví
Účty a vklady -> Převod k nám.
Co je potřeba udělat?
-
Zvolte si nového poskytovatele platebních služeb, ke kterému chcete převést své trvalé příkazy k úhradě a souhlasy s inkasem a pečlivě se seznamte s produkty a možnostmi, které nabízí.
-
V případě, že Vám nový poskytovatel dosud nevede platební účet, požádejte ho o jeho zřízení.
-
Nový poskytovatel musí provést Vaši identifikaci dle požadavků zákona. Budete proto potřebovat platný průkaz totožnosti. Identifikace bude provedena dle podmínek daného poskytovatele.
-
Rozmyslete si, zda chcete k novému poskytovateli převést všechny služby, nebo jen některé a zda chcete účet u dosavadního poskytovatele zrušit. Výpověď smlouvy o účtu, na jejímž základě bude účet zrušen, však může učinit pouze jeho majitel, nikoli osoba oprávněná disponovat s prostředky na účtu.
-
Vyplňte žádost o změnu platebního účtu a podepište ji podle podmínek nového poskytovatele.
Vyplníte číslo účtu u původní banky a vyberete si z nabídky účet na který se má převod uskutečnit. Postupy při změně platebního účtu se řídí zákonem o platebním styku 370/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů a Standardem České bankovní asociace č. 22.
O co vše v rámci změny platebního účtu můžete požádat?
a) dosavadního poskytovalele
-
Zda a kdy popř. jaké převody plateb na základě trvalých příkazů, souhlasů s inkasem či SIPO má přestat provádět
-
Zda a kdy má přestat provádět příchozí platby na Vašem platebním účtu
-
Zda má převést kladný zůstatek účtu na Vás nový platební účet
-
Zda má předat novému poskytovateli přehled trvalých příkazů a/nebo souhlasů s inkasem
-
Zda má předat novému poskytovateli přehled pravidelně se opakujících příchozích plateb a odchozích inkas
-
Zda má zaslat přehled pravidelných plateb (trvalé příkazy, inkasa i příchozí platby atd.) na Vámi uvedený kontakt
b) nového poskytovatele
- Zda má předat dosavadnímu poskytovateli Vaši výpověď smlouvy o platebním účtu
- Od kdy má začít provádět trvalé příkazy a nastavit souhlasy s inkasem podle přehledu od dosavadního poskytovatele
- Informování plátců opakovaných plateb a/nebo příjemců inkas o změně platebního účtu
- Poskytnutí vzoru informačního sdělení o změně platebního účtu pro plátce opakovaných plateb a/nebo příjemce inkas
Chcete vědět ještě něco?
Rádi se s vámi spojíme. Vyplňte prosím své jméno, e-mail a napište, co vás zajímá – naši ochotní pracovníci vám odepíší do 24 hodin. Pracovní doba je Po - Pá 8. 00 - 19. 00 hod.
Jednoduše zadejte
své kontaktní údaje
