Informace k poskytované službě NEO GO bonusový program

Co je NEO GO a kdo je jeho poskytovatelem?

NEO GO je bonusový program zajišťovaný ve spolupráci s Poskytovatelem služby – SIA „Skyclub“, identifikační číslo 40103681024, se sídlem Alises Street, 6-40, Riga, LV-1046, Lotyšsko. Objednání a využívání služeb (služby Concierge, služby Mílového programu), které jsou zprostředkované Poskytovatelem bonusového programu, vstupuje držitel karty do smluvního vztahu s Poskytovatelem služby – SIA „Skyclub“ nikoli do smluvního vztahu s Bankou. S podmínkami provozu portálu poskytovatele stejně jako s nakládáním s osobními údaji klient souhlasí během registrace do portálu Poskytovatele služby – SIA „Skyclub“. Tyto podmínky jsou podrobně popsány na následujících odkazech:

Program NEO GO se skládá ze 3 částí: Cashback, Mílový program a Concierge služby.
 


Nejčastější dotazy


Proč bych se měl/a zapojit do programu Cashback?

V části Cashback Vám vrátíme na účet určité % z částky rezervované přes naše partnery. Aktuálně nabízíme pobyty přes portál Booking.com, kde Vám vrátíme 5 %. Seznam partnerů zapojených do Cashbacku bude průběžně doplňován.
 

Proč bych se měl/a zapojit do Mílového programu?

Přes webový portál Poskytovaltele služby SIA „Skyclub“ se přihlásíte ke svému uživatelskému účtu, kde můžete nastřádané míle utratit za letenky, ubytování nebo transport. Míle získáváte tak, že jsou Vám automaticky připisovány za každou bezhotovostní transakci provedenou kartou Expobank CZ na Váš uživatelský účet. Chybějící počet mil k zaplacení je možné doplatit hotově.
Za níže uvedené platby klient míle neobdrží:

  • Výběr peněz z bankomatu (ATM), na pokladně banky nebo v jiných bankách.
  • Úhrady za služby (elektřina, plyn, voda, internetové připojení, kabelová televize), bankovní poplatky, převody peněz, vklad depozit, splátka úvěrů, platby provedené prostřednictvím internetového bankovnictví.
  • Úhrady za sázky a hry (včetně internetových sázek a her), hazardní hry nebo drahé kovy.
     

Jak se počítají míle?

Za každý utracený peněžní ekvivalent 1EUR, obdrží klient 1 míli. Zpětný převod při nákupu služeb v mílovém portálu Poskytovatele služby SIA „Skyclub“ odpovídá vyjádřeno v měně EUR poměru 1:200, tzn. 1 míle = 0,005 EUR (200 mílí = možnost zaplatit službu v mílích ve výši 1 EUR). V případě objednávky, jejíž hodnota převyšuje zůstatek bodů, které jsou evidovány na uživatelském účtu klienta, může držitel karty takový rozdíl uhradit v EUR. V případě, že měna účtu, kterému je vydána karta s bonusovým programem je jiná než EUR, budou transakce konvertovány do měny EUR Poskytovatelem služby SIA „Skyclub“ a to příslušným kurzem, který vyhlašuje Národní banka Lotyšska. Takový kurz je pak platný ke dni zúčtování transakce na běžném účtu klienta.
 

Proč bych měl/a využívat službu Concierge a co to je?

„Recepční“ služby Concierge jsou zajišťovány Poskytovatelem služby SIA „Skyclub“ (nikoliv bankou) přes aplikaci WhatsApp formou chatu a patří mezi ně například: informace, rezervace a doručení letenek; zajištění půjčení auta; rezervace hotelů, domů či apartmánů; rezervace lístků do kina; rezervace a doručení autobusových či vlakových jízdenek; rezervace a doručení vstupenek na koncerty a obdobná vystoupení; doručení léků; rezervace stolu v restauraci; objednávka taxi; požadavky spojené s cestováním; objednávka a doručení květin; zajištění průvodce; informace o počasí; objednávka a doručení jídla; objednávka silniční asistenční služby; zajištění online check-in; zajištění pojištění a další. Jako jediná banka v České republice Vám tuto prémiovou službu nabízíme bezplatně. K úhradě služeb objednaných v rámci služby Concierge není možné použít body z mílového programu a je možná úhrada pouze peněžními prostředky na běžném účtu. Úhrada za poskytovanou službu je prováděna přes odkaz na platební bránu, který obdrží klient od Poskytovatele služby SIA „Skyclub“ v aplikaci WhatsApp. Úhrada probíhá vždy v měně místa, kde se požadované zboží nebo služba nachází.

Služba Concierge je ostatními bankovními domy nabízena pouze VIP privátní klientele. Expobank CZ Vám službu Concierge nabízí ve spolupráci s Poskytovatelem služby SIA „Skyclub“ zcela zdarma a bez podmínek.
 

Kdo se může zapojit do programu NEO GO?

Každý klient Expobank CZ, který má u banky běžný účet a k němu navázanou kartu.
 

Kdo je poskytovatel služby NEO GO?

Poskytovatelem služby je společnost SIA „Skyclub“, identifikační číslo 40103681024, se sídlem Alises Street, 6-40, Riga, LV-1046, Lotyšsko. Objednání a využívání služeb (služby Concierge, služby Mílového programu), které jsou zprostředkované Poskytovatelem bonusového programu, vstupuje držitel karty do smluvního vztahu s Poskytovatelem služby – SIA „Skyclub“ nikoli do smluvního vztahu s Bankou.
 

Jak může klient podat reklamaci ke službě NEO GO?

Reklamaci je možné podat buď přímo v Mílovém portálu, spravovaným Poskytovatelem služby SIA „Skyclub“ nebo emailem na info@expobank.cz. Podání reklamace je bezplatné.

Podrobnější informace k programu NEO GO, které jsou součástí Podmínek pro vydání a používání platebních karet Expobank CZ a.s. 

S naším zpravodajstvím vám již nic důležitého neuteče!