Jak dokončit rozpracovanou žádost o účet?

Máte 3 možnosti

Email

Internetové bankovnictví

Nová registrace

Vraťte se přes zaslaný email

Nejjednodušší je prokliknout speciální odkaz v emailu, který jsme Vám ohledně nedokončené žádosti poslali. Tento odkaz Vás nasměřuje přímo do rozpracované žádosti a kroku, kde jste skončili.

Přihlášením do internetového bankovnictví

Nemůžete email se speciálním odkazem najít nebo už není platný? Pokud jste vyplnili krok s označením "Jak se přihlašovat do bankovnictví", máte uživatelské jméno a heslo pomocí kterých se můžete přihlásit do internetového bankovnictví. Po přihlášení budete automaticky nasměrováni do rozpracované žádosti.

Nová registrace

V neposlední řadě můžete žádost vyplnit znovu. Ovšem pouze pokud jste v předchozím pokusu nenahráli občanku. Pokud jste ji již nahráli, nebude možné vytvořit novou žádost. V takovém případě zvolte některou z předchozích metod nebo nás kontaktujte. Pokud jste se při prvním pokusu dostali přes "Jak se přihlašovat do bankovnictví" bude Vámi prvně zadané uživatelské jméno již obsazené a budete si muset zvolit jiné.

Potřebujete pomoct se založením?

Kontaktujte nás nebo se podívejte na náš návod

Jak to funguje?

Založte si NEO účet. Zvládnete to během pár minut, během kterých vyplníte:
 

Kontaktní
údaje

Informace nutné
ze zákona

Přihlašovací
údaje

Potvrdíte smlouvu
o účtu SMSkou

Abyste si účet mohli založit přes internet bez navštívení pobočky, musíte ještě...

Nahrát
občanský průkaz

Nahrát druhý doklad (pas nebo řidičák)

Nahrát 
výpis účtu

Poslat z něho 1 Kč na Váš nový NEO účet

Co všechno NEO účet umí?

Podíly a dluhopisy

Spoření

Zlato

Chcete vědět ještě něco? Ozveme se vám!

Vyplňte prosím své jméno, e-mail a napište, co vás zajímá - naši ochotní pracovníci Vám odepíší do 24 hodin.
Pracovní doba  je Po - Pá 8. 00 - 19. 00 hod.

Odesláním beru na vědomí zásady osobních údajů