Jak dokončit
rozpracovanou
žádost o účet?
Nebojte, je to jednoduché,
přehledné a rychlé.
1. Vraťte se přes zaslaný email
Nejjednodušší je prokliknout speciální odkaz v emailu, který jsme Vám ohledně nedokončené žádosti poslali. Tento odkaz Vás nasměřuje přímo do rozpracované žádosti a kroku, kde jste skončili.
2. Přihlášením do internetového bankovnictví
Nemůžete email se speciálním odkazem najít nebo už není platný? Pokud jste vyplnili krok s označením "Jak se přihlašovat do bankovnictví", máte uživatelské jméno a heslo, pomocí kterých se můžete přihlásit do internetového bankovnictví. Po přihlášení budete automaticky nasměrováni do rozpracované žádosti.
3. Nová registrace
V neposlední řadě můžete žádost vyplnit znovu. Ovšem pouze pokud jste v předchozím pokusu nenahráli občanku. Pokud jste ji již nahráli, nebude možné vytvořit novou žádost. V takovém případě zvolte některou z předchozích metod nebo nás kontaktujte. Pokud jste se při prvním pokusu dostali přes "Jak se přihlašovat do bankovnictví" bude Vámi prvně zadané uživatelské jméno již obsazené a budete si muset zvolit jiné.
Chcete vědět ještě něco?
Rádi se s vámi spojíme. Vyplňte prosím své jméno, e-mail a napište, co vás zajímá – naši ochotní pracovníci vám odepíší do 24 hodin. Pracovní doba je Po - Pá 8. 00 - 19. 00 hod.
Jednoduše zadejte
své kontaktní údaje
