Jak dokončit
rozpracovanou žádost o účet?
S tímto návodem Vám pomůžeme dokončit rozpracovanou žádost.
Nebojte, je to jednoduché, přehledné a rychlé.
Pojďme nato.


Vraťte se přes zaslaný email
Nejjednodušší je prokliknout speciální odkaz v emailu, který jsme Vám ohledně nedokončené žádosti poslali. Tento odkaz Vás nasměřuje přímo do rozpracované žádosti a kroku, kde jste skončili.

Přihlášením do
internetového bankovnictví
Nemůžete email se speciálním odkazem najít nebo už není platný? Pokud jste vyplnili krok s označením "Jak se přihlašovat do bankovnictví", máte uživatelské jméno a heslo pomocí kterých se můžete přihlásit do internetového bankovnictví. Po přihlášení budete automaticky nasměrováni do rozpracované žádosti.

Nová registrace
V neposlední řadě můžete žádost vyplnit znovu. Ovšem pouze pokud jste v předchozím pokusu nenahráli občanku. Pokud jste ji již nahráli, nebude možné vytvořit novou žádost. V takovém případě zvolte některou z předchozích metod nebo nás kontaktujte. Pokud jste se při prvním pokusu dostali přes "Jak se přihlašovat do bankovnictví" bude Vámi prvně zadané uživatelské jméno již obsazené a budete si muset zvolit jiné.
NEObyčejný bankovní účet
Hledáte vyšší zhodnocení Vašich financí?
a další...
Chcete vědět ještě něco? Ozveme se vám!
Vyplňte prosím své jméno, e-mail a napište, co vás zajímá - naši ochotní pracovníci Vám odepíší do 24 hodin.
Pracovní doba je Po - Pá 8. 00 - 19. 00 hod.