Na strži 2102/61a
140 00 Praha 4

08:00 – 19:00
Pondělí – pátek

Jak dokončit
rozpracovanou 
žádost o účet?

Nebojte, je to jednoduché,
přehledné a rychlé.

1. Vraťte se přes zaslaný email

Nejjednodušší je prokliknout speciální odkaz v emailu, který jsme Vám ohledně nedokončené žádosti poslali. Tento odkaz Vás nasměřuje přímo do rozpracované žádosti a kroku, kde jste skončili.

2. Přihlášením do internetového bankovnictví

Nemůžete email se speciálním odkazem najít nebo už není platný? Pokud jste vyplnili krok s označením "Jak se přihlašovat do bankovnictví", máte uživatelské jméno a heslo pomocí kterých se můžete přihlásit do internetového bankovnictví. Po přihlášení budete automaticky nasměrováni do rozpracované žádosti.

3. Nová registrace

V neposlední řadě můžete žádost vyplnit znovu. Ovšem pouze pokud jste v předchozím pokusu nenahráli občanku. Pokud jste ji již nahráli, nebude možné vytvořit novou žádost. V takovém případě zvolte některou z předchozích metod nebo nás kontaktujte. Pokud jste se při prvním pokusu dostali přes "Jak se přihlašovat do bankovnictví" bude Vámi prvně zadané uživatelské jméno již obsazené a budete si muset zvolit jiné.

Chcete vědět ještě něco?

Rádi se s vámi spojíme. Vyplňte prosím své jméno, e-mail a napište, co vás zajímá – naši ochotní pracovníci vám odepíší do 24 hodin. Pracovní doba je Po - Pá 8. 00 - 19. 00 hod.

Jednoduše zadejte
své kontaktní údaje