Na strži 2102/61a
140 00 Praha 4

08:00 – 19:00
Pondělí – pátek

Užijte si rychlé
a bezpečné placení

Nechte platební kartu v peněžence
a zaplaťte bezkontaktně svým chytrým telefonem

Chci platit mobilem.
Co k tomu potřebuji?

  • NEO účet

  • Mobil s Androidem a podporou NFC

  • Aplikaci Peněženka Google (dříve Google Pay)

1) Nainstalujte aplikaci

Klikněte na ikonu, stáhněte Peněženku Google a aplikaci nainstalujte.

2) Nahrajte kartu

Přidejte do Peněženky Google svoji platební kartu. Jakmile vyplníte povinné údaje a potvrdíte podmínky, přijde vám SMS s autorizačním kódem. Vložením kódu potvrdíte přidání karty a máte hotovo.

3) Pohodlně plaťte

Plaťte mobilem. S Google Pay můžete platit nejen ve všech obchodech označených jedním z následujících symbolů, ale také na internetu.


Platit s Google Pay je hračka

Díky službě Google Pay, můžete v obchodech platit pouhým
přiložením mobilního telefonu k platebnímu terminálu.

1) Přiložte k telefon k terminálu

2) V aplikaci obdržíte potvrzení o transakci

3) Hotovo
 zaplaceno

Až 500 Kč: Počkejte, až si aktivujete telefon a přiložíte telefon k platebnímu terminálu.
To vám umožní provést maximálně 3 transakce za sebou. Poté budete vyzváni, abyste ověřili svou totožnost
souhlasem 
se čtvrtou registrací.

Nad 500 Kč: Při platbě na splátky vyšší než 500 korun budete zavoláni, případně odsouhlasíte čtvrtou objednávku. Obrázek můžete odstranit pomocí PIN kódu, gesta, otisku prstu nebo přiložit telefon k platebnímu terminálu.


NEO účet - Založení účtu vám zabere jen 7 minut.

Na co se často ptáte?

Je služba Google Pay zdarma?

Za služby placení mobilem si společnost Google ani Expobank CZ neúčtují žádný poplatek.

Která zařízení podporují službu Google Pay?

Službu podporují chytrá zařízení s operačním systémem Android verze 5.0 a vyšší. Pro nákupy v obchodech musí vaše zařízení podporovat technologii NFC (její dostupnost si můžete ověřit v nastavení vašeho zařízení) a mít ji zapnutou.

Jsou platby mobilem bezpečné?

Ano, služba Google Pay využívá pro platby šifrované číslo karty, které není uloženo ve vašem mobilu, ani v mobilní aplikaci. Číslo vaší karty, včetně dalších údajů nemá společnost Google ani obchodníci k dispozici. Přesto byste měli kvůli zajištění ochrany vašich plateb dodržovat základní bezpečnostní pravidla.

Je rozdíl mezi standardní a mobilní transakcí kartou?

Ne, liší se jen forma použitého platebního prostředku (tj. platební karta vs. mobilní zařízení).

Proč se mi nedaří přidat kartu do Peněženky Google?

Ujistěte se, že váš mobilní telefon podporuje technologii NFC (její dostupnost si můžete ověřit v nastavení vašeho zařízení) a že máte aktivovaná mobilní data (tj. jste připojeni k internetu). Zkontrolujte si také datum platnosti vaší karty. Pokud máte i přesto potíže s přidáním karty do Pěněženky Google, obraťte se na naši zákaznickou linku 800 700 800, ze zahraničí volejte na číslo +420 233 233 233
(po–pá: 8:00–19:00).

Můžu přidat jednu kartu do několika mobilních zařízení?

Jednu platební kartu si můžete přidat maximálně do pěti zařízení.

Co je to výchozí karta?

Jedná se o přednastavenou kartu, kterou platíte primárně s Google Pay.

Kde mohu používat Google Pay?

Při platbách u obchodníka, na internetu (kde najdete tlačítko pro platbu přes Google Pay. Z bezkontaktního bankomatu si tímto způsobem také můžete vybrat hotovost.

Musím mít v telefonu přístup k internetu, abych mohl platit Google Pay?

Přístup k internetu potřebujete v chytrém telefonu, nebo jiném chytrém zařízení tehdy, když kartu přidáváte do Peněženky Google. Při placení se vám ale může stát, že nedojde k synchronizaci transakcí, proto doporučujeme občas se k internetu připojit, aby byla zajištěna spolehlivost této platební metody.

Co mám dělat, když mi nejde platit s Google Pay?

Ujistěte se, že váš telefon podporuje technologii NFC (najdete v nastavení telefonu) a že je zapnutá. Zkontrolujte, zda je karta v aplikaci Peněženka Google aktivní a nastavena jako výchozí. Zkontrolujte datum platnosti karty. Platit kartou po datu vypršení její platnosti se vám nepodaří. Nejprve musíte znovu přidat novou kartu do Peněženky Google. V případě, že jste nebyli delší dobu připojeni k internetu, mohlo se stát, že nedošlo ke spárování platby. Kvůli správnému spárování dalších plateb se potřebujete k internetu opět připojit. Pokud máte stále potíže s placením přes Google Pay, obraťte se, prosím, na naši zákaznickou linku 800 700 800, ze zahraničí volejte na číslo +420 233 233 233 (po–pá: 8:00–19:00).

Mohu s mobilem vybírat hotovost z bankomatu?

Ano, Google Pay vám výběr umožňuje, ale jen prostřednictvím bezkontaktního bankomatu.

Jaké limity jsou nastaveny na platební kartě v mém telefonu?

Pro vaše platby platí stejné maximální limity, jaké máte nastaveny na odpovídající fyzické kartě.

Může mě terminál požádat o zadání PIN kódu?

Ano, u některých plateb vás terminál může vyzvat, abyste PIN kód zadali. PIN na kartě, kterou si přidáte do Peněženky Google, je stejný jako na kartě fyzické.

Uvidím transakce provedené s Google Pay v historii transakcí?

Ano, všechny transakce provedené přes Google Pay uvidíte v přehledu transakcí ve vašem internetovém bankovnictví. V aplikaci Peněženka Google najdete také přehled nedávné aktivity.

Jak můžu odstranit kartu z Google Pay?

Konkrétní kartu můžete odstranit přes aplikaci Peněženka Google, aniž byste tím zrušili funkčnost vaší fyzické karty.

Můžu odstraněnou kartu z Google Pay znovu přidat do aplikace?

Ano, stejnou kartu můžete do služby Google Pay přidat znovu.

Když plastovou kartu zablokuji dočasně, nebo trvale, budu moci platit službou Google Pay,
kde budu mít kartu přidanou?

Dočasnou nebo trvalou blokací plastové karty dojde i k blokaci karty nahrané v Peněžence Google. Jakmile tedy dojde k zablokování dané karty, pak ani s Google Pay (s pomocí vašeho chytrého zařízení) nezaplatíte. Jakmile provedete jakoukoliv změnu na vaší plastové kartě, propíše se i na kartu nahranou v Google Pay.

Jaká je platnost registrované karty v mobilním zařízení?

Platnost karty v Google Pay je omezena nejen platností vaší fyzické karty, ke které je karta v mobilním zařízení registrována, ale i platností tzv. tokenu (digitální formy vaší karty), který platí 36 měsíců od momentu úspěšné registrace vaší karty do aplikace. V případě, že vám vyprší platnost tokenu, je nutné kartu z aplikace Peněženka Google odstranit a znovu zaregistrovat.

Co mám dělat, když mi vyprší platnost platební karty?

Jakmile vám skončí platnost fyzické platební karty, automaticky se zablokují i všechny její digitální verze. Po vydání i aktivaci nové platební karty se automaticky obnoví i digitální varianta. Novou kartu si aktivujte ještě před ukončením platnosti původní karty, aby nedošlo k případnému přerušení platnosti digitální karty.

Co mám dělat, když jsem zařízení ztratil nebo mi bylo odcizeno?

Při ztrátě, krádeži, poškození nebo použití karty v mobilním zařízení neoprávněnými osobami kontaktujte naši zákaznickou linku na
800 700 800, ze zahraničí poté na číslo +420 233 233 233 (po–pá: 8:00–19:00) , kde zadáte požadavek na blokaci vašeho zařízení s operačním systémem Android. Vzdáleně můžete toto zařízení sami uzamknout po přihlášení se k vašemu Google účtu a kliknutí na odkaz https://pay.google.com/​​​​​​​.

Co se stane, když aktualizuji, nebo vyměním svůj telefon?

Aktualizace telefonu nemá vliv na vámi uložené karty v aplikaci Peněženka Google. V novém zařízení si však musíte digitální verzi platební karty do aplikace Peněženka Google znovu přidat.

Chcete vědět ještě něco?

Rádi se s vámi spojíme. Vyplňte prosím své jméno, e-mail a napište, co vás zajímá – naši ochotní pracovníci vám odepíší do 24 pracovních hodin. Pracovní doba je Po - Pá 8. 00 - 19. 00 hod.

Jednoduše zadejte
své kontaktní údaje