Změna Podmínek pro vydání a používání platebních karet Expobank CZ a.s. platná od 1. 5. 2018
Vážení klienti,
dovolte, abychom vás informovali o změnách Podmínek pro vydání a používání platebních karet Expobank CZ a.s.
Přehled změn:
- Článek 2.3 – Doplnění informací k aktivaci a obnově karty
- Článek 2.4 – Doplnění informací ke znehodnocení karty
- Článek 2.11 – Doplnění informací k aktivaci karty
- Článek 3.1 – Doplnění informací o způsobu nahrání PIN na kartu
- Článek 3.4 – Doplnění informací o způsobu nahrání změněného PIN na kartu
- Článek 4.2 – Doplnění informací o nové funkci karet vydaných od 1.12.2017
- Článek 4.15 – Doplnění informací o možnosti přijetí transakce typu MasterCard MoneySend
- Článek 5.1 – Doplnění informací o zúčtování transakcí na kartu
- Článek 5.7 – Doplnění informací k reklamaci karetní transakce
- Článek 5.8 – Odkaz na Reklamační řád banky
- Článek 5.10 – Doplnění kontaktů při řešení sporu
- Článek 7.4 – Doplnění informací ke znehodnocení karty
- Článek 8.1 – Upřesnění platnosti a účinnosti nových Podmínek
V textu dále došlo k drobným typografickým úpravám.
Pro více informací kontaktujte svého osobního poradce nebo zákaznickou linku 844 844 822 (po – pá: 8.00 – 19.00 hod).
Ke stažení
S pozdravem
Expobank CZ a.s.