Vyjádření Expobank CZ a.s. ke zveřejněnému rozhodnutí České národní banky

Vážení klienti,

úvodem děkujeme, že využíváte služeb Expobank CZ, české banky s 29letou tradicí na zdejším trhu.

Jak jste možná již zaregistrovali v některých sdělovacích prostředcích, Česká národní banka (ČNB) zveřejnila své rozhodnutí navazující na dříve provedenou dohlídku na místě v Expobank CZ. Ta proběhla v loňském roce a týkala se let 2017 a 2018. 

Jak je uvedeno ve zveřejněném rozhodnutí ČNB, dohlídkou byly za roky 2017 a 2018 identifikovány nedostatky, které neměly negativní dopad na naše klienty či protistrany. 

Během dohlídky jsme poskytovali ČNB plnou součinnost, její nálezy jsme přijali s plným respektem a ve vlastní režii již provedli řadu změn, přičemž úspěšné dokončení plánovaných změn bylo od počátku naší naprostou prioritou. 

Chceme Vás ujistit, že fungujeme v běžném režimu a že vzhledem k solidní výši regulatorního kapitálu 2,8 miliard Kč zůstáváme i po uhrazení sankce silně kapitalizovanou bankou, dlouhodobě udržujeme vysokou likviditu a v současnosti se již soustředíme na strategické cíle také v rozšíření nabídky produktů a služeb. První novinky představíme v nejbližších měsících.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince 844 844 822 (v provozu pondělí až pátek od 8:00 do 19:00) či prostřednictvím e-mailu info@expobank.cz.

Děkujeme za důvěru a těšíme se na další spolupráci.

Expobank CZ a.s.