Sázka na spojení s fintechem se vyplácí

09. říjen 2019

„Neo účet značce Expobank pomáhá,“ říká marketingová ředitelka Expobank Kateřina Petko. Spojení s kryptoměnami či investicemi do start-upů lákají mladé spotřebitele i média.

Jak bankovní značce pomáhá spojení s kryptoměnou či start-upy a proč postupně rozšiřuje svůj mediamix, hovoří marketingová ředitelka společnosti Kateřina Petko.

Loni jste uváděli na trh bankovní účet Neo, který jste zpočátku propagovali jen online. Letos jste vstoupili i do outdooru a tisku. Proč jste se k tomu rozšíření mediální kampaně rozhodli?

Naše rozhodnutí si vyžaduje širší vysvětlení změn, které se v Expobank nyní dějí. Dříve se naše firma zaměřovala převážně na korporátní bankovnictví, ale před rokem a půl jsme se rozhodli přesunout naši pozornost i na retailové bankovnictví. Následně jsme spustili Neo účet, v němž jsme lidem nabízeli propojení s fintech partnery. Cílili jsme na lidi od 25 do 55 let, kteří vydělávají tolik peněz, že mohou zkoušet různé typy investic, a zároveň jsou online. Z tohoto důvodu jsme tedy nejprve komunikovali pouze na internetu a přes PR. Postupem času však Neo účet měníme a vylepšujeme – letos jsme z něj vytvořili produkt, který je kombinací běžného a spořícího účtu a s nímž jsme se dostali na špičku úročení na běžném účtu v České republice. Cílová skupina se nám rozšířila a s tím i mediamix – k internetu a PR jsme přidali billboardy, které máme převážně ve velkých českých městech a na hlavních dálničních tazích, a také printovou inzerci.

Celý rozhovor si můžete přečíst zde.

Buďte vždy v obraze: Přihlaste se
k odběru našeho newsletteru – vyplatí se Vám!

  • Vše o našich produktech, službách, akcích a novinkách
  • Nespamujeme: vše důležité pro vás shrneme cca 1 x za měsíc
  • Po zadání a odeslání e-mailu vám pošleme ověřovací e-mail