Fungování banky
Vážení klienti,
v souvislosti s aktuální situací Vám přinášíme souhrn nejdůležitějších informací ze strany Expobank CZ.
Většinu potřebných finanční záležitostí si nejjednodušeji a z pohodlí domova můžete vyřídit online v internetovém bankovnictví nebo prostřednictvím našeho call centra, které je Vám k dispozici v pracovní dny od 8 do 19 hodin na telefonním čísle 844 844 822.
Naše kamenná pobočka v Praze na Pankráci je Vám k dispozici v plném rozsahu. V souladu s preventivními opatřeními zvažte, zda je osobní návštěva pobočky skutečně nezbytná a nelze ji odložit na jindy. Doporučujeme zatelefonovat na pobočku, kde Vám poradíme.
Klientům našeho Firemního bankovnictví a klientům Privátního bankovnictví doporučujeme v případě potřeby kontaktovat svého bankéře. Služby poskytované našimi partnery prostřednictvím NEO účtu jsou nadále ve standardním provozu a plně funkční.
Informace k podání žádosti o odložení splátek pro spotřebitele a firmy najdete ZDE.
Děkujeme za Vaši přízeň a přejeme pevné zdraví!
Expobank CZ