Na strži 2102/61a
140 00 Praha 4

08:00 – 19:00
Pondělí – pátek

Expobank CZ v letní kampani propaguje nový slogan „The Upright Bank“ a vertikální platební kartu

Představit zásadní změny ve své strategii pro retailové klienty a s tím spjaté nové atraktivní produkty a služby, to je hlavní smysl letní komunikační kampaně Expobank CZ, české banky s 30letou tradicí na zdejším trhu.

V aktuální kampani banka vystupuje s novým sloganem „The Upright Bank“. „V životě i ve financích je dobré mít pravé přátele. Někoho, kdo vám kryje záda. My jsme banka, která stojí vzpřímeně, nohama na zemi, a klientům nabízí jen to, co by doporučila své rodině a nejlepším přátelům. The Upright Bank,“ popisuje marketingový koncept Radek Lišák, ředitel oddělení privátního a individuálního bankovnictví Expobank CZ.

Nejviditelnějším symbolem proměny se stala zcela nová vertikální platební karta Mastercard Standard v moderním a minimalistickém designu. S jejím netradičním vzhledem – je pojata nastojato, nikoliv naležato jako většina platebních karet – pracuje v zájmu odlišení se od konkurence i letní kampaň.  „Horizontálně uspořádanou kartu má každý. My jsme jiní, stojíme zpříma, upright, a tak je i naše karta ve vertikálním formátu, čímž se vymyká a ihned upoutá pozornost,“ vysvětluje Radek Lišák.

V letní kampani využívá banka především displejovou reklamu na nejnavštěvovanějších zpravodajských portálech a PPC reklamu. Součástí mediálního mixu je také propagace na sociálních sítích a PR. Modernizací prošel web www.expobank.cz, který je nyní přehlednější a rychleji dovede klienta k cíli.

Kampaň „The Upright Bank“ připravila Expobank CZ ve spolupráci s agenturami The Finery (kreativa) a Visibility (plánování a nákup médií).
Obě agentury pracují pro Expobank CZ od ledna letošního roku.

Tisková zpráva v pdf ke stažení ZDE